header schade CarrosserievandeWater
Van de Water wereldbol logo

Schadeherstel

Alle transporteurs en huurmaatschappijen op het gebied van geconditioneerd vervoer en dry cargo hebben regelmatig te maken met schade aan hun opleggers. Aandokschades, schades op de ferry van en naar het Verenigd Koninkrijk of Scandinavië, schades tijdens laden en lossen: het is haast onvermijdelijke geworden.

Schade aan de wanden, deuren, kopschotten vloeren en ondervloeren, alles komt voorbij.

In de 30 jaar dat ons bedrijf koel- en vries opleggers repareert hebben we alle veranderingen van de opleggers voorbij zien komen. Dat betekent dat onze expertise op het gebied van de reparatie van de trailers het grootst is van heel Europa. Transporteurs uit alle landen van Europa weten de weg naar ons bedrijf te vinden. En door deze decennia lange ervaring kunnen we de kosten voor de reparaties laag houden. De enige manier om het aan de transporteur en huurmaatschappijen te laten zien, is het om het eens te proberen... Of een offerte op te vragen.

Hoe snel wilt u uw voertuig gerepareerd hebben?

Een andere uitdaging die we aandurven is de doorlooptijd van de reparatie. Los van eventuele leveranties van onderdelen, garanderen we een maximale doorlooptijd van het aantal geoffreerde uren plus 1 dag... Sneller kan niet. We hebben een team van 25 man sterk: monteurs, schadeherstellers en spuiters, twee spuitcabines die de hele dag draaien.

Wij durven de uitdaging wel aan!

Carrosserie Van de Water is bekend bij alle (inter)nationale expertisebureaus en verzekeringsmaatschappijen. Om het ‘ontzorgen’ compleet te maken hebben we een eigen haal- en brengservice door het gehele land. Onze trekker met chauffeur kan de trailer na reparatie naar een door de klant gewenst adres brengen: is de trailer opgehaald op de kade van de ferry maatschappij? Dan zetten we deze na reparatie met de deuren op tegen het laaddok op de veiling!

HET PROCES

Metalen opbouw schade

Trailers met een metalen opbouw is inmiddels de standaard geworden. Het merk SCHMITZ, KRONE, Kögel etc., de laadbak is nagenoeg altijd opgebouwd uit metalen panelen. Dit vergt een ander manier van repareren. Toen SCHMITZ en KRONE toonaangevend werden in Europa, waren we het eerste bedrijf in Nederland die zich dagelijks vakkundig bezighield met de reparatie van deze trailers. Dit doen we tot op de dag van vandaag met veel bezieling. Er komen jaarlijks rond de 1.000 koel-vries trailers binnen voor schadeherstel, dat zegt veel over de korte doorlooptijd en het vertrouwen in ons bedrijf!

Van de Water sfeerfoto home

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?

bel (31) 078 673 1722 

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluiten